zaterdag 1 november 2014

Buy nothing new maand deel IV

Het is vandaag de eerste van november..... wacht november! Er is alweer een maand voorbij sinds ik mezelf heb voorgenomen niets nieuws te kopen. Een maand gaat snel als je veel dingen doet. Ik moet eerlijk zeggen een maand lang niets nieuws kopen doet wel wat met je. Ik ben veel meer gaan na denken over dingen die ik koop. Heb ik het wel nodig? Kan ik het zelf niet maken? Kan ik het niet lenen van iemand? Allemaal vragen die mij helpen om iets niet te snel te kopen. Maar zoals ik al zei de maand oktober is dit jaar om gevlogen! Ik ben niets te kort gekomen en heb ook niets gemist.


Een creatieve oplossing zoeken voor nieuwe kleding was geen probleem. Deze maand kocht ik tweedehands een blauwe bodywarmer en een rode broek. De rode broek heb ik veel gedragen deze maand. Rood is een echte herfst kleur en kan bijna niet ontbreken in je herfst garderobe. Ze zitten super lekker en zien er nog erg netjes uit. Ook kocht ik stof voor 2 rokjes en een trui. Die twee rokjes heb ik inmiddels af maar de trui moet nog gemaakt worden. 



Ook kocht ik deze maand een tweedehands lockmachine. Ik wilde al lange tijd een lockmachine omdat ik van plan ben om meer kleding te naaien. Dit is een goede zet geweest denk ik zelf. 
Het enige dat ik nieuw heb gekocht in oktober waren 3 artikelen van Søstrene Grene. Verder heb ik mezelf in kunnen houden. Deze maand heb ik dan ook geen impulsaankopen gedaan. Niets waar ik spijt van ga krijgen denk ik.

Ik vond het leuk om deze maand verslag te doen van mijn aankopen. Ik hoop dat jullie er ook van genoten hebben. Laat me weten wat je er van vond! Reacties zijn altijd welkom!
Update I, II en III

~Lydia~



Geen opmerkingen:

Een reactie posten