woensdag 6 mei 2015

DIY muurdecoratie

...fun, colorful wall installation...so pretty!
Ik kwam dit mooie zomerse plaatje maanden geleden tegen op Pinterest. En toen bedacht ik me om het zelf eens te proberen. Ik kijk al een tijdje tegen een witte muur aan boven mijn bureau. Dus bedacht ik dat het weer tijd was voor een DIY! Een DIY die bij iedereen past. Je kunt deze DIY gemakkelijk aan passen naar jou smaak. Gebruik je creativiteit om het witte papier om te toveren in een printje dat jij mooi vindt.20150427_112419Dit is alles wat je nodig hebt:
  • Wit papier (4 vellen)
  • (water)verf
  • touwtje
  • knopen of kralen
  • lijm
  • paperclips
  • 20150426_145227
Begin met het verven van je papier. Ik koos voor een combinatie van roze, zwart en grijs. Laat de verf goed drogen voordat je verder gaat.
Moldiv_1430753435731De plaatjes die je ziet zijn gemaakt met een wit vel maar je moet eigenlijk eerst je vel verven voordat je verder gaat met het vouwen! Vervolgens moet je je papier vouwen. Ik Ik heb steeds vouwtjes gemaakt van 1.5 cm. Maar je kunt ook hierin heel creatief zijn ;). Doe dit bij alle 4 de velen en geef ze scherpe puntjes en een driehoekje aan de zijkant. Plak je 4 vellen aan elkaar en laat ze drogen. Om ze beter te laten zitten kun je er een paar paperclips op zetten.
Tot slot knip je een rondje en plak je deze in het midden. Hier kun je je kralen of knopen op plakken.
20150427_112325
Hang je bloemen op met een touwtje of plak ze op een cadeautje. Het is namelijk ook mogelijk om een heel klein bloemetje te maken en dit te gebruiken als cadeau versiering. 20150427_112406
Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben ondanks het weer. Ik ben in ieder geval druk bezig met de nieuwe blog layout!
Ben je ook benieuwd naar de nieuwe blog? Blijf op de hoogte door me te volgen op bloglovin! Klik op de boglovin knop hier rechts in de balk.
xx Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten