donderdag 7 mei 2015

Nieuwe Layout!!

Ik heb jullie al een tijdje in spanning gehouden denk ik. Maar het is eindelijk klaar.... de nieuwe layout!
Het is niet alleen een nieuwe layout maar ook een hele nieuwe manier van bloggen voor mij. Ik ga weer in het Nederlands bloggen. Maar ook wil ik meer en betere foto's bij mijn berichten doen. Ik vind het zelf ook altijd leuker om de plaatjes te zien dan om het werkelijke bericht te lezen.


Sneakpeek:

Ik heb gekozen voor veel wit en een nieuw logo. Wit maakt de site overzichtelijk vind ik zelf en ik ben heel blij met de vormen en de kleuren.
Maar voor deze nieuwe layout heb ik ook een nieuw webadres. Voortaan ben ik te vinden op; pastelsandstripes.wordpress.com

Vanaf nu kun je al mijn nieuwe posts vinden op deze site. Verder blijft de blog gewoon hetzelfde hoor! Elke week nieuwe DIY's, recepten en andere projecten.

Dus deel het met je vrienden en laat mij weten wat je van de nieuwe layout vindt!

Zie je op de nieuwe site!!
pastelsandstripes.wordpress.com

xx Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten