woensdag 22 april 2015

Beloftes....

AAAAH!! Mijn laatste post is alweer zoooo lang gelden. Ik baal daar zo van...
Ik weet niet hoe het kan dat ik de laatste tijd mijn vrije momentjes ergens anders voor gebruik. Maar een ding beloof ik hierbij ( in de hoop dat ik me er dan aan hou!) Ik zal vanaf nu minstens 2 keer per week iets gaan posten!

Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving.
Deze spreuk vond ik wel toepasselijk :-)

Je hebt al een week niets van je laten horen Lydia, dat kan echt niet! Zo ging dat maar door in mijn hoofd tot dat ik er achter kwam dat mijn laatste post nu al bijna 2 weken geleden is. Toen begon ik mij af te vragen waarom. Oei ik lijk wel een filosoof. Ik denk omdat een post schrijven in het Engels gewoon te veel moeite kost. Ja ik zei daar te. Ik ben iemand die alles snel en efficiënt wil doen. Dus als ik een idee heb en daar over wil bloggen dan moet ik niet eerst nog allemaal Engelse woorden willen controleren. Daarom begon ik dingen uit te stellen. Want het is niet zo dat ik deze weken stil gezeten heb. Ik had genoeg dingen om over te bloggen. Maar ik had geen zin om achter mijn laptop te kruipen en een bericht uit mijn vingers te tikken.

Een half jaar geleden ben ik deze blog begonnen om mijn creativiteit kwijt te kunnen en niet om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Natuurlijk is het leuk als mensen over de hele wereld je berichten kunnen lezen. Maar ik denk dat het nu gewoon niet haalbaar is om én professionele post neer te zetten én in het Engels te bloggen. Want ik merkte dat ik hele korte zakelijke berichtjes ging schrijven. En dat is naar mijn mening niet het idee van een blog. Ik vind het zelf ook leuker als een blogger iets meer vertelt dan alleen wat er belangrijk is.

En dat is de reden dat jij nu dit bericht in het Nederlands leest. Ik hoop je snel weer terug zie op mijn blog. Want vanaf nu ga ik meer posten! En er komt een nieuwe lay-out aan! Dus reden genoeg om snel weer terug te komen!

Liefs Lydia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten