dinsdag 16 september 2014

10 small spaces

Iedereen wil vaak groter wonen. Maar klein wonen heeft ook zo zijn voordelen. Een ding is zeker, als je klein woont moet je wel creatief omgaan met de ruimte die je hebt. Op pinterest kom ik vaak creatieve oplossingen tegen. Hier heb ik de leukste op een rijtje gezet. Vooral het opklap bureau vind ik een succes, ik denk dat ik daar binnenkort werk van ga maken!




Je bed in een klein hoekje stoppen of de hoogte in. Wanneer je de hoogte in gaat lijkt je kamer ook groter dan wanneer je alles op een en de zelfde hoogte hebt. 


Je vensterbank kun je optimaal gebruiken door er een zit hoekje van te maken.


Lichte kleuren en weinig voorwerpen laten een ruimte groter lijken. Als je een contrast toevoegt zoals hier de zwarte vloer lijkt je kamer ook weer groter.


Door meubels met meerdere functies toe te voegen bespaar je ruimte. Dit bureau klap je in als je het niet meer nodig hebt. In geklapt heeft het een functie als spiegel en hangt het dus ook niet in de weg.


Opbergen kan op veel manieren. Dit rek voor dozen is mooi en functioneel. Zou heel handig zijn in een garage of bijkeuken.


Deze mini keuken lijkt groter door de kleuren die gebruikt zijn. Een rustige basis met een paar kleur explosies.


Super handig alles in één! Dit bed is niet alleen om te slapen maar is ook een zee aan opbergruimte. Door de kleuren rustig te houden lijkt de ruimte groter.

En de laatste van dit rijtje is een super klein appartement in Soho. Maar door de handige indeling zijn er heel veel kamers te creëren. Bekijk het filmpje hier 

Appartement in soho




Geen opmerkingen:

Een reactie posten