donderdag 18 september 2014

Bijna weekend!


Nog een dagje school en dan is het weer weekend, wat gaan die weken snel. Met een lekker warm weekend voor de deur zit ik vol goede moed. Hebben jullie nog leuke dingen op de planning staan komend weekend? Ik wel, shoppen in Zwolle met mijn zusje en moeder. Eigenlijk hoef ik niets te kopen maar als ik dan rond loop en overal leuke dingen zie kan ik me vaak niet in houden. Ik kom bijna nooit met lege handen thuis. Dat heeft voordelen en nadelen. Ik denk dat iedereen het wel herkent. Hieronder alvast een tip van mij.


Met deze quote in mijn achterhoofd hoop ik niets onnodig mee te nemen. Want het is zonde van een product en het geld als je er niets mee doet. Ik ben benieuwd hoe jullie met shoppen binnen de perken blijven, laat het me weten in een reactie. Geniet van de zon en het komende weekend!

xx Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten