woensdag 24 september 2014

DIY matte topcoat


Ik heb eindelijk mijn nagels weer eens gelakt. Sinds de zomervakantie is afgelopen heb ik er geen tijd meer voor genomen. Maar ik kwam deze leuke DIY tegen en ik dacht, die ga ik op mijn blog zetten. Jullie kennen het allemaal wel denk ik, matte nagellak. Met een beetje mais zetmeel en een topcoat kun je het nu gemakkelijk zelf maken. Ik laat je snel zien hoe het moet.

Lak eerst je nagels in de gewenste kleur. Meng vervolgens een beetje mais zetmeel met de topcoat op een papiertje. Blijf mengen totdat alle klontjes weg zijn en je er niet meer doorheen kunt kijken. Tip, begin met een klein beetje mais zetmeel, je kunt er altijd nog meer door heen mengen. Als je nagellak droog is kun je de nieuwe topcoat er op doen. Let op, het duurt wel even voordat het droog is. Eerst lijkt je nagel wit uitgeslagen maar als het droogt is het mooi mat. 


Veel succes met jullie nagellak kunsten!

Xx Lydia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten