vrijdag 12 september 2014

Autum is coming!

Helaas we ontkomen er niet meer aan, de herfst komt er aan. Eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Ik wil nog een paar weken genieten van de zon, in jurkjes naar school en zonder jas op de fiets en heerlijk lang buiten zitten. Maar zoals ik al zei we ontkomen er niet meer aan. De eerste blaadjes zijn al gevallen. Maar in plaats van alleen maar aan de zomer te denken kun je ook naar de herfst uitkijken denk ik. Hier alle plus punten van de komende maanden op een rijtje zodat we er zin in krijgen!!

Het is weer tijd voor een nieuwe garderobe! Ik heb al allemaal herfst patronen gezien en leuke winter laarsjes. Hier een aantal must haves.
 
Van links naar rechts: Tee dress, leren jasje, stoere laarsjes,  overseized gebreid vest en skaterskirt.

Een tee dress draagt heerlijk, lekker soepel en is mooi om te zien. De naam is afgeleid van T-shirt ze hebben hetzelfde model zoals je kunt zien. Binnenkort zal ik een tutorial op de blog zetten van een tee dress.
Ook leuk is een leren jasje, in de herfst als een jasje en in de winter kan hij ook binnen aan. Het voordeel van een leren jasje is dat hij ook tegen een spatje kan.
De laarsjes zag je vorig jaar ook veel. Zelf heb ik vergelijkbare, ze zitten heerlijk en staan leuk onder een rokje en onder een broek.
Een gebreid vest is ook een must-have. Leuk bij een jurkje/ rokje maar ook bij een broek. Dit vest ziet er zo comfortabel uit, ik zou er denk ik elke dag in lopen!
Ook de skater skirt hebben we eerder gezien. Deze zomer zag je ze veel in een pastel kleurtje of met een schattig bloemetje. In de herfst kun je hem combineren met een legging en sweater of met een vest. Ik vind ze altijd heel schattig die skater skirts.

Maar de pluspunten van de herfst houden niet op bij nieuwe kleren. De knisperende blaadjes en eikeltjes onder je voeten heb ik ook wel gemist. Ook de avonden worden weer donkerder. Een goede smoes om weer kaarsen in huis te halen en een kleedje om te slaan tijdens het computeren of tv kijken.

Ik hoop dat jullie nu ook zin krijgen in de herfst en kunnen genieten van deze seizoenswissel!

xx Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten