zondag 5 oktober 2014

10 favo pins van september

Zoals jullie misschien wel weten ben ik verslaafd aan Pinterest! (Het is niet een vervelende verslaving moet ik zeggen, en niemand heeft er last van hoor!) Hier haal ik al mijn inspiratie vandaan en deel ik mijn eigen inspiratie.  Je kunt plaatjes die je leuk vindt bewaren en later terugkijken. Dat terugkijken heb ik ook gedaan. Ik heb alle pins van de maand september weer bekeken en voor jullie een top 10 gemaakt. Hier onder kun je hem bekijken. Get inspired!
from: a pair of spares

from: design love fest

from: evenyaru

from: handmade charlotte

from: honestlywtf

from: muima.bigcartel

from: naturesdoorways



from: vanillaandlace

from: weheartit

Voordat ik al mijn pins had teruggekeken was ik meer dan een uur verder. Maar nu heb ik wel een heleboel inspiratie voor de komende tijd. En ik word altijd vrolijk en energiek van Pinterest. Ik hoop dat jullie ook vrolijk worden van deze plaatjes. volg mij op pinterest hier.

xx Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten