zondag 12 oktober 2014

fabric storage

Ik heb leren naaien van mijn moeder ongeveer 5 jaar geleden. Ik vond het meteen leuk! En sinds dien ben ik nooit gestopt, ja tijdelijk als de naaimachine het niet deed. In die jaren heb ik ook al aardig wat stofjes verzameld. Maar waar laat je ze?
Mijn stofjes liggen al een tijdje in een mandje op een slordig stapeltje. Totaal niet overzichtelijk, ik wist ook niet wat ik had en wat ik er mee moest. Maar sinds vandaag heb ik alles weer op orde.
Wat heb je nodig?

  • archief mappen
  • doos 




Het is heel simpel. Je vouwt je stof op A4-formaat en stopt het tussen de map. De map hang je over de randen van je doos of bak. Het is wel belangrijk dat je mappen en doos de zelfde lengte of breedte hebben. De doos moet iets hoger zijn dan je mappen zodat je ze nog heen-en-weer kunt schuiven. Dat is alles, makkelijk hè!

xx Lydia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten