woensdag 1 oktober 2014

De Buy Nothing New-Maand deel 1

En het is alweer oktober. Mijn blog is bijna een maand in de lucht! Om dit te 'vieren' ben ik een uitdaging aan gegaan. Zoals de titel al zegt is oktober Buy nothing new maand. Een hele uitdaging dacht ik zo.
Het is de bedoeling om een maand lang niets nieuws te kopen.Je mag alleen ruilen, opknappen of tweedehands kopen als je iets nodig hebt. Je herontdekt een maand lang spullen die je al tijden hebt maar nooit wat mee deed. Kan dat wel vraag je je nu af... Ja! Want je mag wel dingen kopen die niet vervangbaar zijn zoals eten en cosmetica.

flesjes omtoveren tot leuke vaasjes.


Ruilen is goed voor nieuwe vriendschappen

Voordelen? Je houdt geld over voor leuke dingen, je bent de hele maand creatief bezig en je bent heel duurzaam bezig.
Ik houd jullie op de hoogt van alle problemen en oplossingen die ik tegen ga komen deze maand.





Wil je ook mee doen? Kijk eens op www.buynothingnew.nl voor leuke adresjes bij jou in de buurt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten